Friday, March 18, 2011

say NO to give up!!

GIVE UP???!!!



Urmmm... istilah give up mmg selalu ade kt setiap diri masing-masing kan...

tak kira la orang tu  sePOSITIVE  mane pon...

lagi-lagi kita yang sedang berstatus sebagai seorang pelajar nie..

contohnya macam sekarang nie..kan kita baru je lepas

ujian 1... 

aisssh...
dok pening la semua dengan   results  nye tu...

tapi kita mesti ingat

"kegagalan itu permulaan bagi setiap kejayaan"
 
ade lagi,,
ini khas dari saya :)

"takkan dapat result yang POWERFUL tanpa usaha
yang SUPER POWERFUL!!

kata-kata semangat nie sebenarnya dari kawan saya.
dia bagi saya time saya tengah down...

lastly,kita sebagai hamba ALLAH kena la ingat yang semua nie terjadi sebab ALLAH nak uji kita..ALLAH kan dah berfirman

"takkan AKU beri sesuatu ujian itu kepada hambaku jika dia tidak mampu untuk menanggungnya"

286:al- Baqarah..

so,start sekarang kita janganlah mudah untuk berputus asa..

BELIEVE IN URSELF' THAT U CAN DO IT !!

No comments:

Post a Comment